Hjem > Toppserietipping > Toppserie-Ekstra: Amazon Grimstad

Toppserie-Ekstra: Amazon Grimstad

Litt notater rundt dette tipset:

1. Hvorfor begynner vi med Amazon Grimstad? Vi hadde en grunn, men egentlig bunner det ut i «Hvorfor ikke?»

2. Hvorfor er det så mye bråk? Vi var litt uheldige med det i begynnelsen. Men samtidig, dette er tatt opp på en pub.

3. Hvorfor hører vi ikke Tore så godt? Vi har faktisk funnet den eneste beskjedne bergenser. Slik er det nå engang.

4. Tipset på slutten: Hvorfor kom bare du med tips? Jeg tok en spansk en og kastet folk uti det. De andre tre kommer med tipsene sine utover, de var bare ikke forberedt på det på det opptaket.

Ellers: Det var mye vi skulle ha sagt, både om 2010 og Amazon Grimstad. Om 2010 var jeg litt skuffet over at Røas og Ørns innsats ikke ble nevnt, men min oppgave var egentlig å la andre snakke. Jeg har imidlertid skrytt av både Røa og Ørn her, så det står altså ikke på meg. Ikke at Kolbotn og Amazon ikke gjorde flotte innsatser. Vi hadde tenkt til å nevne skuffelsene, men det ble heller ikke noe av.

Når det gjelder Amazon Grimstad, rotet jeg litt. Det er altså åtte Donn-spillere i Amazon, som Jan Reidar korrekt sier. Jeg glemte å legge til en for Lana Bowen og jeg visste ikke om Elise Richardsen. Argumentet mot Amazon var ellers at de mangler den typiske defensive midtbanen, det forsvant innimellom. Jeg har hørt mye bra om Una Nwajei, men fikk aldri på det rene om hun fortsetter. Det blir spennende. Jeg kunne ellers pratet i timesvis om midstopperne og de offensive kvalitetene, men ideen er den at vi må begrense oss. Dessuten skal jeg i utgangspunktet være ordstyrer mer enn skravler…

  1. Ingen kommentarer så langt.
  1. april 14, 2011, kl. 08:41

Legg igjen en kommentar

