Hjem > Toppserietipping > Toppserieekstra 7: Trondheims-Ørn

Toppserieekstra 7: Trondheims-Ørn

Tabelltipset (forrige lag i fet skrift):

Jan Reidar Andreas Tore Thomas
1
2 Arna-Bjørnar
3 Arna-Bjørnar Kolbotn Kolbotn
4 Kolbotn Arna-Bjørnar Kolbotn
5 Klepp Klepp Arna-Bjørnar
6 Klepp
7 Klepp
8 Amazon Grimstad
9 Sandviken
10 Sandviken Sandviken
11 Sandviken
12 Medkila Medkila Medkila Medkila

Vi fikk dessverre en som måtte trekke seg, derfor hadde vi ingen «ekspert» på Ørn og Kattem.

Personlig innrømmer jeg at jeg synes Trondheims-Ørn på den ene siden leverte en veldig god sesong, og på den andre siden er altfor medaljesultne nå. Men sulten på medalje er alltid fint. Når vi først er personlige, håper jeg Ørn fortsetter å forbedre seg. Det er bra med mange som kjemper om medaljer.

  1. Andreas Kolle
    april 5, 2011, kl. 21:22

    Da kan jeg jo omskrive din og bytte på rekkefølgen på lagene.

  2. Geir
    april 5, 2011, kl. 20:57

    Jeg vil støtte din siste setning, og endog omskrive den litt: Det er alltid bra om flere enn Kolbotn og Stabæk (og muligens A/B) er istand til å være bedre enn Røa i enkeltkamper.

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

