Hjem > Toppserietipping > Toppserieekstra 8: Røa

Toppserieekstra 8: Røa

Tabelltipset (forrige lag i fet skrift):

Jan Reidar Andreas Tore Thomas
1
2 Arna-Bjørnar
3 Arna-Bjørnar Kolbotn Kolbotn
4 Kolbotn Arna-Bjørnar Kolbotn
5 Klepp Trondheims-Ørn Klepp Arna-Bjørnar
6 Trondheims-Ørn Klepp Trondheims-Ørn Trondheims-Ørn
7 Klepp
8 Amazon Grimstad Amazon Grimstad
9 Sandviken
10 Sandviken Sandviken
11 Sandviken
12 Medkila Medkila Medkila Medkila

Først vil jeg be om unnskyldning til Linderud-Grei. Jeg merket det akkurat det øyeblikket jeg hadde sagt det. «Dette er feil. Linderud-Grei er da absolutt Oslo». Men da var det sent. Sorry igjen.

Dette var også litt vrient for meg fordi jeg hadde påtatt meg programlederrollen, og overlatt ekspertrollen til vår mann fra Stabæk. Til sammenlikning med andre tabelltips må jeg si at han greide seg bemerkelsesverdig bra. Jeg understreker at jeg ikke feedet Thomas i det hele tatt, alt er hans ord.

Elise Thorsnes spilte altså midtstopper, ikke midtbane.

  1. Andreas Kolle
    april 7, 2011, kl. 21:17

    Men det er svært sannsynlig at Stabæk kommer blant de to beste. Jeg ser den. Håper dere (Stabæk) i mellomtiden gjør en så god figur i CL at vi beholder to plasser en stund.

  2. Geir
    april 7, 2011, kl. 18:32

    Det vet jeg godt, men det er da ikke sikkert vi (Stabæk, altså) vinner i år…

  3. Andreas Kolle
    april 6, 2011, kl. 20:02

    Det var gode nyheter. Jeg kan berolige Geir med at Bendixen også er Stabæk-ekspert.

  4. Geir
    april 6, 2011, kl. 19:52

    Jeg kan berolige herrene Kolle og Bendixen med at både eneren og toeren i årets Toppserie går til Champions League. Vi har passert Island på nasjonsrankingen, og ikke blitt passert av Østerrike eller Spania, som er de to som har kommet nærmest av lagene som lå bak oss.

  5. frans fransen
    april 5, 2011, kl. 22:36

    Fint!

  6. Andreas Kolle
    april 5, 2011, kl. 22:23

    Ja, alle videoene kommer. Teksten var der fordi det tok så lang tid med videoene.

  7. frans fransen
    april 5, 2011, kl. 22:10

    Får vi se video av de lagene som kun har kommet med tekst?

  1. april 14, 2011, kl. 08:40

Legg igjen en kommentar

