Hjem > Uncategorized > Takk for meg

Takk for meg

Etter aktivitet i snart fire år har jeg bestemt meg for at jeg ikke lenger kommer til å fortsette med kvinnefotball. Dette skyldes private årsaker, og har ingenting med kvinnefotballen som sådan å gjøre.

Jeg vil gjerne takke alle som har lest, kommentert, lenket til eller på annen måte involvert seg i denne bloggen, og ønske dere alle lykke til videre.

Kategorier:Uncategorized Tags:
  1. august 13, 2012, kl. 17:20

    He, he. Du kan spøke, Henning.

  2. Henning Roy
    august 13, 2012, kl. 16:09

    Det er med stor glede vi ser at Andreas har gitt etter for trykket fra veldig mange og fortsetter. Han er jo en av de beste til å skrive om Toppserien og damefotball. Velkommen tilbake Andreas.

  3. Roger
    april 26, 2012, kl. 13:51

    Dette er synd Andreas. Du har skapt mye debatt og engasjement rundt fotballen og Røa, samt en bra hjemmeside for Dynamite Girls.

  4. Geir
    april 19, 2012, kl. 20:27

    Hæh? Går da ikke an å gi seg sånn uten videre? Folk med meninger er det jo ikke akkurat nok av fra før, om ikke folk skal begynne å gi seg også. Håper på snarlig retur. God bedring 😉

  5. Petter Hansen - FKF
    april 19, 2012, kl. 20:00

    Dette kom overraskende må jeg si. Men uansett lykke til videre, og delta gjerne i diskusjon om du skulle føle for det.

  6. Røajente
    april 19, 2012, kl. 14:01

    Endelig! Dette var på høy tid! Det blir fint å få inn «nye koster» i klubben vår.

  7. Kristian
    april 18, 2012, kl. 21:07

    Det kom da veldig overraskende, men lykke til du også og takk for alle blogginnlegg og engasjementet rundt kvinnefotball.

  1. No trackbacks yet.

Legg igjen en kommentar

